noblechairs

Contact form

You would like to order something, request an invoice, have questions about a product or are looking for direct contact with one of our friendly customer service employees? Here you will find all contact details in order to contact the right person at Caseking.

go to contact form

Ordering & Information via Phone

You can reach us Monday to Friday 10.00 - 18.00

Note: Please understand that we are unable to provide too time-consuming product advice (e.g. on system builds or water cooling) by phone at the moment. Please use our support forums at Computerbase, PC Games Hardware or HardwareLuxx. Consultation appointments will only become available again later in 2021.

Our average ticket response time is currently at least 4-5 business days and our telephone lines are unfortunately often busy. We apologise for the delays and thank you for your patience.

  • End Customer Order / Service Hotline (Not for full systems & King Mod/King Kit products or complaints!): +49 (0)30 4036642-00
  • System integration hotline *only* for full systems and all King Mod/King Kit products: +49 (0)30 4036642-07
  • End Customer Fax: +49 (0)30 4036642-04
  • B2B/Reseller Hotline: +49 (0)30 4036642-01

Returns & RMA

You can reach us Monday to Friday 10.00 - 18.00

Please use these two forms for returns and claims:

2-year Warranty Return Form: 14-day Withdrawal / Revocation Form

For cancellations or requests of invoices as PDF file via e-mail, please use the contact form (see left) or the service hotline.

  • End Customer RMA Hotline (Claims): +49 (0)30 4036642-03
  • End Customer Support Hotline *only* for Full Systems and all King Mod/King Kit products: +49 (0)30 4036642-07

Caseking Adress

Caseking GmbH
Logistikcenter
Gaußstr. 1
10589 Berlin, Germany

Caseking Outlet Berlin

Opening hours: Monday to Friday 10.00 - 20.00

Attention: Due to the nationwide lockdown, the Caseking Store will be closed from 16.12.2020 at least until the official end of the lockdown! Self-collections are only possible with a prior appointment! This can be done after completing the order.


Logistikcenter
Gaußstr. 1
10589 Berlin Deutschland

Show on Google Maps

Please note: In order to process your request as quickly as possible it is necessary to include your customer and/or order number in all correspondence and describe your concern in as much detail as possible. It is unfortunately not possible to answer any enquiries without a customer or order number.

 
Contact form
 

We would like to ask all customers to refrain from submitting enquiries about delivery dates of products that are currently not in stock. This explicitly also concerns the NVIDIA GeForce RTX 3000 and AMD Radeon RX 6000 graphics cards as well as AMD Ryzen 5000 processors! As soon as we have any delivery dates, these will be displayed on the respective product page. For products with the delivery status "unknown" or "ordered" an estimation really cannot be given at the moment. Thanks!

The shipping preparation (picking) currently takes at least 1-4 business days. However, we can assure you that we are working with full commitment to serve all orders and requests as quickly as possible. We apologise for the delays and thank you for your patience.

Die mit einem * markierten Felder sind Pflichtfelder.

 

 
 
Lagerstandsanzeige

lagernd

Der Artikel befindet sich in unserem Lager und kann sofort ausgeliefert werden. Die Versandvorbereitung (Kommissionierung) dauert krisenbedingt aktuell mindestens 1-4 Werktage. Die Versandgeschwindigkeit richtet sich nach der gewählten Versandmethode bzw. dem Transportdienstleister.

im Zulauf

Der Artikel sollte voraussichtlich im Laufe der nächsten 7 Werktage wieder verfügbar sein und gilt anschließend als lagernd.

ab XX.XX

Der Artikel ist voraussichtlich ab einem bestimmten Datum lieferbar. Es handelt sich hierbei lediglich um eine Prognose. Verschiebungen des Anlieferungsdatums können leider nicht völlig ausgeschlossen werden.

unbekannt

Wir haben das Produkt bestellt, aber bisher keinen bestätigten Anlieferungstermin für diesen Artikel vom Hersteller oder Lieferanten erhalten. Eine Lieferzeitprognose kann für diesen Artikel nicht abgegeben werden.

individuell

Das System oder Bundle wird erst nach der Bestellung und vollständigen Bezahlung von uns individuell zusammengebaut. Bitte beachten Sie unbedingt den Lagerstatus der einzelnen Komponenten sowie weitere Hinweise in der Produktbeschreibung.

unbekannt

Wir haben das Produkt bestellt, aber bisher keinen bestätigten Anlieferungstermin für diesen Artikel vom Hersteller oder Lieferanten erhalten. Eine Lieferzeitprognose kann für diesen Artikel nicht abgegeben werden.
Tauche in das Universum von John Wick ein

Erlebe das neue VR Spiel ab sofort in unserem Showroom.

Be John Wick
Caseking bei Facebook Caseking bei Twitter Caseking bei Instagram Caseking Blog Caseking Info Center Caseking Jobs Caseking TV