noblechairs

Contact form

You would like to order something, request an invoice, have questions about a product or are looking for direct contact with one of our friendly customer service employees? Here you will find all contact details in order to contact the right person at Caseking.

go to contact form

Ordering & Information via Phone

You can reach us Monday to Friday 10.00 - 18.00

  • End Customer Order / Service Hotline (Not for full systems & King Mod/King Kit products or complaints!): +49 (0)30 4036642-00
  • System integration hotline *only* for full systems and all King Mod/King Kit products: +49 (0)30 4036642-07
  • End Customer Fax: +49 (0)30 4036642-04
  • B2B/Reseller Hotline: +49 (0)30 4036642-01

Returns & RMA

You can reach us Monday to Friday 10.00 - 18.00

Please use these two forms for returns and claims:

2-year Warranty Return Form: 14-day Withdrawal / Revocation Form

For cancellations or requests of invoices as PDF file via e-mail, please use the contact form (see left) or the service hotline.

  • End Customer RMA Hotline (Claims): +49 (0)30 4036642-03
  • End Customer Support Hotline *only* for Full Systems and all King Mod/King Kit products: +49 (0)30 4036642-07

Caseking Adress

Caseking GmbH
Logistikcenter
Gaußstr. 1
10589 Berlin, Germany

Caseking Outlet Berlin

Opening hours: Monday to Friday 10.00 - 20.00


Logistikcenter
Gaußstr. 1
10589 Berlin Deutschland

Show on Google Maps

Please note: In order to process your request as quickly as possible it is necessary to include your customer and/or order number in all correspondence and describe your concern in as much detail as possible. It is unfortunately not possible to answer any enquiries without a customer or order number.

 
Contact form
 

Die mit einem * markierten Felder sind Pflichtfelder.

 

 
 
Lagerstandsanzeige

lagernd

Der Artikel befindet sich in unserem Lager und kann sofort ausgeliefert werden. Die Versandvorbereitung (Kommissionierung) dauert in der Regel 0-2 Werktage. Die Versandgeschwindigkeit richtet sich nach der gewählten Versandmethode bzw. dem Transportdienstleister.

im Zulauf

Der Artikel sollte voraussichtlich im Laufe des Tages oder des folgenden Werktages wieder verfügbar sein und gilt anschließend als lagernd.

ab XX.XX

Der Artikel ist voraussichtlich ab einem bestimmten Datum lieferbar. Es handelt sich hierbei lediglich um eine Prognose. Verschiebungen des Anlieferungsdatums können leider nicht völlig ausgeschlossen werden.

bestellt

Wir haben das Produkt bestellt, aber bisher keinen bestätigten Anlieferungstermin für diesen Artikel vom Hersteller oder Lieferanten erhalten. Eine Lieferzeitprognose kann für diesen Artikel nicht abgegeben werden.

individuell

Das System oder Bundle wird erst nach der Bestellung und vollständigen Bezahlung von uns individuell zusammengebaut. Bitte beachten Sie unbedingt den Lagerstatus der einzelnen Komponenten sowie weitere Hinweise in der Produktbeschreibung.

unbekannt

Wir haben das Produkt bestellt, aber bisher keinen bestätigten Anlieferungstermin für diesen Artikel vom Hersteller oder Lieferanten erhalten. Eine Lieferzeitprognose kann für diesen Artikel nicht abgegeben werden.
Tauche in das Universum von John Wick ein

Erlebe das neue VR Spiel ab sofort in unserem Showroom.

Be John Wick
Caseking bei Google Plus Caseking bei Facebook Caseking bei Twitter Caseking bei Instagram Caseking Blog Caseking Info Center Caseking Jobs Caseking TV