noblechairs

Contact form

You would like to order something, request an invoice, have questions about a product or are looking for direct contact with one of our friendly customer service employees? Here you will find all contact details in order to contact the right person at Caseking.

go to contact form

Ordering & Information via Phone

You can reach us Monday to Friday 10.00 - 18.00

  • Service Hotline for End Customers: +49 (0)30 83 79 95 - 00

(One number for everything: Ordering Hotline & Information / Complaints & Returns / System Integration & King Mod Products)


  • End Customer Fax +49 (0)30 40 366 42 - 04
  • B2B & Reseller Hotline +49 (0)30 40 366 42 - 01
  • B2B Invoice Customers +49 (0)2947 79 599 - 36 or - 37
  • B2B Customer Fax +49 (0)2947 79 591 43

For cancellations or requests of invoices as a PDF file via e-mail, please use the contact form (see left) or the service hotline.

Unfortunately, it is not possible for us to take your call at all times during busy periods. In such cases, we would like to apologise for the waiting times and refer you to our written contact channels. Please use our support forums at Computerbase, PC Games Hardware and HardwareLuxx or the contact form on this page (see left). Our average ticket response time is 1-3 business days. Thank you for your patience!

Returns & RMA

Please use these two forms for returns and claims:

2-year Warranty Return Form:
14-day Withdrawal / Revocation Form

You can reach us Monday to Friday 10.00 - 18.00

  • RMA Hotline (Claims / Complaints): +49 (0)30 83 79 95 - 00

(For support on and complaints about complete systems or King Mod products, please select PC systems in the hotline navigation!)

Caseking Adress

Caseking GmbH
Logistikcenter
Gaußstr. 1
10589 Berlin, Germany

Caseking Outlet Berlin

Opening hours: Monday to Friday 10.00 - 20.00

Information about the services offered in our local store can be found here.

Please Note: Our own and the legally mandated safety measures including the obligation to use an FFP2 mask as well as service restrictions still apply.


Logistikcenter
Gaußstr. 1
10589 Berlin Deutschland

Show on Google Maps

Please note: In order to process your request as quickly as possible it is necessary to include your customer and/or order number in all correspondence and describe your concern in as much detail as possible. It is unfortunately not possible to answer any enquiries without a customer or order number.

 
Contact form
 

We would like to ask all customers to refrain from submitting enquiries about delivery dates of products that are currently not in stock. This explicitly also concerns the NVIDIA GeForce RTX 3000 and AMD Radeon RX 6000 graphics cards as well as AMD Ryzen 5000 processors! As soon as we have any delivery dates, these will be displayed on the respective product page. For products with the delivery status "unknown" or "ordered" an estimation really cannot be given at the moment. Thanks!

Die mit einem * markierten Felder sind Pflichtfelder.

 

 
 
Lagerstandsanzeige

lagernd

Der Artikel befindet sich in unserem Lager und kann ausgeliefert werden. Die Lieferung erfolgt innerhalb von 3-5 Werktagen. Stühle und Gehäuse werden innerhalb von 4-6 Werktagen geliefert. Die gewählte Versand- und Zahlungsmethode kann den Liefertermin ggf. verzögern.
Bei Versand mit Spedition erfolgt die Lieferung innerhalb von 3-8 Werktagen.
Alle Liefertermine gelten innerhalb Deutschlands und ab Zahlungseingang.

im Zulauf

Der Artikel sollte voraussichtlich im Laufe der nächsten 7 Werktage wieder verfügbar sein und gilt anschließend als lagernd.

ab XX.XX

Der Artikel ist voraussichtlich ab einem bestimmten Datum lieferbar. Es handelt sich hierbei lediglich um eine Prognose. Verschiebungen des Anlieferungsdatums können leider nicht völlig ausgeschlossen werden.

unbekannt

Dieser Artikel ist derzeit nicht bei uns vorrätig und der Artikelhersteller kann keine genaue Angabe zu einem voraussichtlichen Lieferdatum machen. Dadurch kann sich die Auslieferung an unsere Kunden um mehrere Monate verzögern. Wir können keinen Liefertermin garantieren. Sofern Liefertermine absehbar sind, werden wir unsere Kunden informieren.

individuell

Für individuell zusammengestellte PC-Systeme oder Bundles, die erst von unserer Systemintegration zusammengebaut werden, erfolgt die Lieferung, soweit alle enthaltenen Komponenten lagernd sind, innerhalb von 12-16 Werktagen. Weitere / Besondere Individualisierungen können die Lieferzeit verzögern.
Die Lieferung für Bundles ohne Individualisierungsleistungen der Systemintegration erfolgt, wenn alle enthaltenen Komponenten lagernd sind, innerhalb von 3-5 Werktagen.
Bitte beachten Sie unbedingt den Lagerstatus der einzelnen Komponenten sowie weitere Hinweise in der Produktbeschreibung.
Alle Liefertermine gelten innerhalb Deutschlands und ab Zahlungseingang.

unbekannt

Dieser Artikel ist derzeit nicht bei uns vorrätig und der Artikelhersteller kann keine genaue Angabe zu einem voraussichtlichen Lieferdatum machen. Dadurch kann sich die Auslieferung an unsere Kunden um mehrere Monate verzögern. Wir können keinen Liefertermin garantieren. Sofern Liefertermine absehbar sind, werden wir unsere Kunden informieren.
Tauche in das Universum von John Wick ein

Erlebe das neue VR Spiel ab sofort in unserem Showroom.

Be John Wick
Caseking bei Facebook Caseking bei Twitter Caseking bei Instagram Caseking Blog Caseking Info Center Caseking Jobs Caseking TV